23 de set. 2008

Jocs de "pati d'escola"

Sí, heu llegit bé. Quant fa que no jugueu a estirar la corda, el joc del mocador, pica paret, etc.? Doncs ara teniu l'oportunitat de tornar a la infantesa i recordar vells temps.

A les jornades tindrem un espai obert on fer activitats físiques, i una d'elles serà una competició per equips a jocs de pati d'escola de tota la vida. Així que aneu entrenant i buscant gent amb qui participar, ja que us farem suar, i perquè tot això no només serveixi perquè us canseu, els guanyadors tindran un premi molt "suculent".

La llista de jocs no la posem, ja que volem que sigui una sorpresa fins l'últim moment, però ja teniu alguna pista sobre algunes de les proves. ;)

L'activitat es durà a terme el dissabte al voltant de les 12h.





Juegos de "patio de colegio"

Sí, habéis leído bien. ¿Cuanto hace que no jugáis a tirar de la cuerda, el juego del pañuelo, "pica paret", etc.? Pues ahora tenéis la oportunidad de volver a la infancia y recordar viejos tiempos.


En las jornadas tendremos un espacio abierto donde hacer actividades físicas, y una de ellas será una competición por equipos a juegos de patio de colegio de toda la vida. Así que id entrenando y buscando gente con quien participar, ya que os haremos sudar, y para que esto no solo sirva para que os canséis, los ganadores recibirán un premio muy "suculento".


La lista de juegos no la pondremos, ya que queremos que sea una sorpresa hasta el último momento, pero ya tenéis alguna pista sobre las pruebas. ;)


La actividad se realizará el sábado alrededor de las 12h.

1 comentarios:

Rekin ha dit...

Ole ole!!!


Com al pati de l'escola!!!